• Nieruchomości komercyjne

Łatwa umowa na eleganckie biuro w Centrum Warszawy

  • Pokoje11
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 40m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 7 800 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy-

Opis szczegółowy


ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz bazowy - od 1950 PLN/os. miesięcznie
Opłaty eksploatacyjne - wliczone
Łącznie ok.: 4 os. x 1950 PLN/os. miesięcznie = 7800 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 2-miesięcznego czynszu
Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.

Biuro do pracy dla 4 osób
Dostępne od ZARAZ

Warunki najmu:
Okres najmu: od 6 do 12 miesięcy (możliwość najmu na czas nieokreślony).
Pakiet godzin na sale konferencyjne bez dodatkowych kosztów.
Dodatkowe usługi wliczone w cenę: internet, kawa/herbata, serwis sprzątający, media, obsługa recepcji i inne.
Możliwość dostosowania warunków do specyficznych potrzeb, takich jak dodatkowe łącze internetowe czy niestandardowy wystrój.

LOKALIZACJA
3 minut pieszo do najbliższych przystanków autobusowych (105, 106, 178, 190, 504, N45, N91, N95)
5 minut pieszo do najbliższych przystanków tramwajowych (1, 22, 24)
4 minut pieszo do stacji Metro Rondo Daszyńskiego

Atuty biura serwisowanego:


Wydzielone budki telefoniczne i kameralne sale do spotkań gwarantujące prywatność
Strefy relaksu i miejsca do odpoczynku
Całodobowy dostęp do biura
Nowoczesne, w pełni wyposażone sale konferencyjne dla najemców
Prywatne biura premium z indywidualnym wejściem i umeblowaniem
Przestronne, reprezentacyjne części wspólne
Profesjonalna recepcja z elegancką poczekalnią
Codzienne utrzymanie czystości
Lokalizacja w budynku klasy A+ w samym centrum biznesowym
Możliwość elastycznej aranżacji przestrzeni
Brak potrzeby inwestowania w wyposażenie czy zarządzanie biurem
Szeroki wybór dodatkowych usług dostępnych według potrzeb

Oferty są dostosowywane indywidualnie z uwzględnieniem różnych czynników, takich jak liczba pracowników czy długość umowy najmu. Jeśli szukasz powierzchni dla innej ilości pracowników w tym budynku, skontaktuj się ze mną. 

Zapoznaj się z dedykowaną ofertą dopasowaną do Twoich potrzeb!

Pokaż więcej

Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15665585
  • Data publikacji: 8 czerwca 2025 04:00 (7 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 5 / 20

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Wola ,
Tomasz Pawlak

Tomasz Pawlak

+48XXXXXX726
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Wola

szybkokomercyjne.pl / 15665585

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

7 800 PLN

195 zł/m2
Warszawa (Wola) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Tomasz Pawlak

+48536333726

Główne cechy:

  • Powierzchnia 40m2
  • Pokoje 11

Opis - Łatwa umowa na eleganckie biuro w Centrum Warszawy


ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz bazowy - od 1950 PLN/os. miesięcznie
Opłaty eksploatacyjne - wliczone
Łącznie ok.: 4 os. x 1950 PLN/os. miesięcznie = 7800 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 2-miesięcznego czynszu
Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.

Biuro do pracy dla 4 osób
Dostępne od ZARAZ

Warunki najmu:
Okres najmu: od 6 do 12 miesięcy (możliwość najmu na czas nieokreślony).
Pakiet godzin na sale konferencyjne bez dodatkowych kosztów.
Dodatkowe usługi wliczone w cenę: internet, kawa/herbata, serwis sprzątający, media, obsługa recepcji i inne.
Możliwość dostosowania warunków do specyficznych potrzeb, takich jak dodatkowe łącze internetowe czy niestandardowy wystrój.

LOKALIZACJA
3 minut pieszo do najbliższych przystanków autobusowych (105, 106, 178, 190, 504, N45, N91, N95)
5 minut pieszo do najbliższych przystanków tramwajowych (1, 22, 24)
4 minut pieszo do stacji Metro Rondo Daszyńskiego

Atuty biura serwisowanego:


Wydzielone budki telefoniczne i kameralne sale do spotkań gwarantujące prywatność
Strefy relaksu i miejsca do odpoczynku
Całodobowy dostęp do biura
Nowoczesne, w pełni wyposażone sale konferencyjne dla najemców
Prywatne biura premium z indywidualnym wejściem i umeblowaniem
Przestronne, reprezentacyjne części wspólne
Profesjonalna recepcja z elegancką poczekalnią
Codzienne utrzymanie czystości
Lokalizacja w budynku klasy A+ w samym centrum biznesowym
Możliwość elastycznej aranżacji przestrzeni
Brak potrzeby inwestowania w wyposażenie czy zarządzanie biurem
Szeroki wybór dodatkowych usług dostępnych według potrzeb

Oferty są dostosowywane indywidualnie z uwzględnieniem różnych czynników, takich jak liczba pracowników czy długość umowy najmu. Jeśli szukasz powierzchni dla innej ilości pracowników w tym budynku, skontaktuj się ze mną. 

Zapoznaj się z dedykowaną ofertą dopasowaną do Twoich potrzeb!


Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15665585
  • Data publikacji: 8 czerwca 2025 04:00 (7 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 5 / 20