• Nieruchomości komercyjne

Lokal Komercyjny lokal biurowy

  • Pokoje1
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 23m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 9 468 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy2017

Opis szczegółowy

umeblowane prywatne biuro dla 6 osób do wynajęcia w Centrum Warszawy,
w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Marszałkowskiej i dwóch stacji metra, poleca Property Office (tel.XXXXX117, mail: )
--------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
--------------------------------------------
Dostępność: od zaraz.

Zamykane pomieszczenie wyposażone w wysokiej jakości biurka, fotele i szafki, posiadające niezależnie sterowaną klimatyzację, gwarantujące maksymalny poziom prywatności i bezpieczeństwa.
Biuro z optymalnym dostępem naturalnego światła.

System kontroli dostępu (przy wykorzystaniu karty).
Biuro oferuje stanowiska pracy dla 6 osób.

Cena jest uzależniona od długości okresu najmu i wynosi 9468 PLN netto/mies. dla umowy na 12 miesięcy.

Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.

W cenie Najemca otrzymuje:
- dostęp do biura 24h/dobę 7 dni w tygodniu,
- możliwość zarejestrowania firmy pod naszym adresem,
- ogólnodostępną, reprezentacyjną strefę wspólną,
- liczne eventy o formule networkingowej i merytorycznej,

Kuchnia w pełni wyposażona.

Obsługa:
-usługi recepcyjne,
-obsługa gości i sal spotkań,
-przyjmowanie korespondencji,
-serwis sprzątający

Wsparcie IT:
-podłączenie do infrastruktury,
-sieć bezprzewodowa WiFi,
-stałe łącze symetryczne,
-możliwość wydzielenia prywatnej sieci VLAN (przewodowej i bezprzewodowej)
-skaner,

Wyposażenie w sprzęt biurowy.

Całość uzupełnia niesamowity taras (500 m2) pokryty naturalną trawą.

Umowa:
-Minimalny okres najmu: 3 miesiące
-Kaucja 1 miesiąc

Parking:
-stanowisko na parkingu podziemnym: 1200 PLN/mies.,
-miejsce parkingowe zewnętrzne: 700 PLN/mies.,
-miejsce parkingowe tymczasowe: 10 PLN/godzina,

Doskonała lokalizacja umożliwia dostęp do budynku wszystkimi środkami komunikacji miejskiej.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną.

Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku.

Polecam i zapraszam do oglądania:
;
tel.XXXXX117


Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Pokaż więcej

Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15551105
  • Data publikacji: 12 grudnia 2024 10:36 (4 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 1
  • Piętro: 8 / 7

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście ,
Property Office Sp. o.o.

Property Office Sp. ...

+48XXXXXX117
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Śródmieście

szybkokomercyjne.pl / 15551105

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

9 468 PLN

412 zł/m2
Warszawa (Śródmieście) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Główne cechy:

  • Powierzchnia 23m2
  • Pokoje 1
  • Rok budowy 2017

Opis - Lokal biurowy

umeblowane prywatne biuro dla 6 osób do wynajęcia w Centrum Warszawy,
w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Marszałkowskiej i dwóch stacji metra, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])
--------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
--------------------------------------------
Dostępność: od zaraz.

Zamykane pomieszczenie wyposażone w wysokiej jakości biurka, fotele i szafki, posiadające niezależnie sterowaną klimatyzację, gwarantujące maksymalny poziom prywatności i bezpieczeństwa.
Biuro z optymalnym dostępem naturalnego światła.

System kontroli dostępu (przy wykorzystaniu karty).
Biuro oferuje stanowiska pracy dla 6 osób.

Cena jest uzależniona od długości okresu najmu i wynosi 9468 PLN netto/mies. dla umowy na 12 miesięcy.

Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.

W cenie Najemca otrzymuje:
- dostęp do biura 24h/dobę 7 dni w tygodniu,
- możliwość zarejestrowania firmy pod naszym adresem,
- ogólnodostępną, reprezentacyjną strefę wspólną,
- liczne eventy o formule networkingowej i merytorycznej,

Kuchnia w pełni wyposażona.

Obsługa:
-usługi recepcyjne,
-obsługa gości i sal spotkań,
-przyjmowanie korespondencji,
-serwis sprzątający

Wsparcie IT:
-podłączenie do infrastruktury,
-sieć bezprzewodowa WiFi,
-stałe łącze symetryczne,
-możliwość wydzielenia prywatnej sieci VLAN (przewodowej i bezprzewodowej)
-skaner,

Wyposażenie w sprzęt biurowy.

Całość uzupełnia niesamowity taras (500 m2) pokryty naturalną trawą.

Umowa:
-Minimalny okres najmu: 3 miesiące
-Kaucja 1 miesiąc

Parking:
-stanowisko na parkingu podziemnym: 1200 PLN/mies.,
-miejsce parkingowe zewnętrzne: 700 PLN/mies.,
-miejsce parkingowe tymczasowe: 10 PLN/godzina,

Doskonała lokalizacja umożliwia dostęp do budynku wszystkimi środkami komunikacji miejskiej.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną.

Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku.

Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected] ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości


Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15551105
  • Data publikacji: 12 grudnia 2024 10:36 (4 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 1
  • Piętro: 8 / 7