• Nieruchomości komercyjne

Lokal Komercyjny lokal na gastronomię

  • Pokoje1
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 527m2
  • Rodzaj Lokal na gastronomię
  • Cena 21 000 PLN
  • MiastoBielsko-biała
  • Rok budowy-

Opis szczegółowy

SEBASTIAN WIŚNIOWSKI
Agent prowadzący
 XXXXX788
 
Do wynajęcia – przestronne 527 m² na 1 i 2 piętrze z windą w zabytkowej kamienicy w ścisłym centrum Bielska-Białej!

Oferujemy wyjątkową przestrzeń na wynajem w prestiżowej lokalizacji przy ul. Głębokiej 2, na styku z ulicą Konfederatów Barskich. To serce miasta – w bezpośrednim sąsiedztwie Urzędu Miasta, Galerii Sfera, Placu Wolności oraz Placu Wojska Polskiego i handlowej ulicy 11 listopada. Lokalizacja zapewnia doskonałą widoczność, świetny dostęp do komunikacji miejskiej oraz wzmożony ruch pieszych, co czyni to miejsce idealnym na działalność komercyjną.

1 piętro - 257 m2

Lokal posiada bogatą historię gastronomiczną – wcześniej funkcjonowała tu restauracja, dzięki czemu przestrzeń jest w pełni przystosowana do tego typu działalności. Znajduje się tu kompletnie wyposażona kuchnia oraz zaplecze techniczne, które umożliwiają natychmiastowe uruchomienie restauracji, kawiarni lub bistro z cateringiem - oferta śniadaniowo-lunchowa z usługami cateringowymi serwowana na miejscu i z dowozem na wynos.

2 piętro - 270 m2

Funkcjonuje aktualnie jako powierzchnie biurowe siedziba firmy.

Jednak potencjał tego miejsca sięga znacznie dalej!

Przestrzeń można z powodzeniem zaadaptować na:

• Powierzchnie biurowo-administracyjne — idealne dla kancelarii prawnych, biur rachunkowych, agencji kreatywnych czy firm doradczych szukających reprezentacyjnej siedziby w centrum miasta.
• Usługi beauty & wellness — doskonała lokalizacja na salon fryzjerski, studio kosmetyczne, salon masażu lub centrum urody.
• Gabinet medyczny lub centrum zdrowia — przestrzeń pozwala na stworzenie komfortowych gabinetów lekarskich, stomatologicznych, fizjoterapii czy psychoterapii.
• Showroom lub studio projektowe — miejsce o wyjątkowym charakterze, które znakomicie sprawdzi się jako przestrzeń dla architektów, projektantów wnętrz, showroomu meblowego lub modowego.
• Siedziba każdej firmy z powierzchniami biurowymi

Atuty lokalu:

• Duża rzadko spotykana powierzchnia 527 m² funkcjonalna, otwarta przestrzeń do dowolnej aranżacji
• Zabytkowa, reprezentacyjna kamienica w ścisłym centrum
• W pełni wyposażone zaplecze kuchenne (opcja gastronomiczna)
• Doskonała ekspozycja i duże witryny okienne
• Bliskość kluczowych punktów miasta i duży ruch pieszych
• Możliwość szybkiej adaptacji pod różne potrzeby biznesowe

Alternatywne wykorzystanie przestrzeni – coworking / biura serwisowane

Dzięki otwartemu układowi oraz dużej powierzchni, lokal doskonale nadaje się do stworzenia elastycznej przestrzeni biurowej w modelu coworkingowym lub biur serwisowanych. To rozwiązanie idealne dla freelancerów, startupów, zespołów projektowych czy osób pracujących zdalnie, które poszukują komfortowej przestrzeni do pracy w centrum miasta, bez konieczności długoterminowych zobowiązań.

Możliwość organizacji przestrzeni w formie:

• Elastycznych stanowisk pracy — wynajem biurka na godziny, dni lub w modelu abonamentowym (np. stałe biurko na miesiąc).
• Prywatnych gabinetów — wydzielone pokoje dla kilkuosobowych zespołów, zapewniające większą prywatność.
• Salek spotkań i przestrzeni wspólnych — idealnych do organizacji spotkań biznesowych, warsztatów czy konsultacji.
• Stref relaksu i networkingowych — zachęcających do nawiązywania kontaktów i nieformalnych rozmów w przyjaznym otoczeniu.

Atutem takiej formuły jest niski próg wejścia dla najemców oraz możliwość efektywnego zagospodarowania przestrzeni przez operatora, przyciągając różnorodnych klientów w modelu abonamentowym lub na wynajem okazjonalny.

Ważne dla wszystkich dostępność miejsc parkingowych:

Do kamienicy przynależy prywatny parking zlokalizowany bezpośrednio na dziedzińcu budynku na kilka samochodów, co zapewnia wygodny dostęp dla najemców oraz ich klientów. To szczególnie cenne udogodnienie w ścisłym centrum miasta, gdzie miejsca postojowe są na wagę złota, ale jeżeli miejsc będzie dla Ciebie i twoich klientów za mało to nie martw się:

Dodatkowo, w najbliższej okolicy dostępne są trzy różne rozwiązania - dwa duże parkingi, które doskonale uzupełniają możliwości parkowania oraz abonament na wskazane ulice:

• Parking miejski przy ul. Rychlińskiego (stadion) — zaledwie 4–5 minut spacerem od kamienicy. Możliwość wykupienia stałego abonamentu dla pracowników koszt 100 zł za 3 miesięczny abonament.
• Parking Miejski przy ul. Paderewskiego/Legionów — oddalony o około 2 minuty pieszo, zapewniający szybki i wygodny dostęp dla pracowników oraz gości i klientów lokalu. Możliwość opłaty godzinowej oraz wykupienia miesięcznego abonamentu koszt 200 zł za 3 miesięczny abonament.
• Abonament parkingowy dla mieszkańca lub przedsiębiorcy na trzy wskazane dowolne ulice koszt 200 zł miesięcznie

Dzięki takiej infrastrukturze zarówno najemcy, jak i ich klienci, mogą korzystać z komfortowych rozwiązań parkingowych, co znacząco podnosi funkcjonalność lokalu — niezależnie od charakteru prowadzonej działalności

Jeżeli szukasz miejsca z niepowtarzalnym klimatem, które podkreśli prestiż Twojej działalności — ten lokal jest idealnym wyborem!

Czynsz  21 000 zł netto/miesięcznie

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji oraz umówienia się na prezentację nieruchomości.

NAJEMCA NIE PŁACI PROWIZJI wynagrodzenie biura pokrywa nasz klient wynajmujący.

Agent nieruchomości zainteresowany tą ofertą dla swojego klienta proszony jest o kontakt. Chętnie uzgodnimy warunki współpracy z RE/MAX przy sprzedaży.

Nota prawna: Informacje dotyczące opisu nieruchomości podane są przez właściciela, mają charakter wyłącznie informacyjny i mogą podlegać aktualizacji. Oferta dotycząca nieruchomości stanowi zaproszenie do rokowań zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych KC.


RE/MAX Invest
ul. Wyzwolenia 1
43-300 Bielsko-Biała
33 821 90 05
 
Informacja przekazywana przez agenta / właściciela biura uważana jest za dokładną i rzetelną, ale nie jest gwarantowana i powinna być niezależnie sprawdzona.




W przypadku tej oferty wynagrodzenie naszego biura pokrywa właściciel nieruchomości.
Opis oferty zawarty na stronie internetowej sporządzany jest na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela, może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.

Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()

Pokaż więcej

Szczegóły oferty

  • Numer oferty w agencji: 240/3123/OOW
  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15658603
  • Data publikacji: 15 maja 2025 16:09 (2 dni temu)
  • Liczba pokoi: 1
  • Piętro: 1 / 2

Mapa

Śląskie, Bielsko-Biała ,
REMAX Invest

REMAX Invest

+48XXXXXX005
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Na Gastronomię na wynajem - Bielsko-Biała

szybkokomercyjne.pl / 15658603

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

21 000 PLN

40 zł/m2
Bielsko-Biała (Śląskie, gm. Bielsko-Biała)

REMAX Invest

+48338219005

Główne cechy:

  • Powierzchnia 527m2
  • Pokoje 1

Opis - Lokal na gastronomię

SEBASTIAN WIŚNIOWSKI
Agent prowadzący
+48 572 711 788
 
Do wynajęcia – przestronne 527 m² na 1 i 2 piętrze z windą w zabytkowej kamienicy w ścisłym centrum Bielska-Białej!

Oferujemy wyjątkową przestrzeń na wynajem w prestiżowej lokalizacji przy ul. Głębokiej 2, na styku z ulicą Konfederatów Barskich. To serce miasta – w bezpośrednim sąsiedztwie Urzędu Miasta, Galerii Sfera, Placu Wolności oraz Placu Wojska Polskiego i handlowej ulicy 11 listopada. Lokalizacja zapewnia doskonałą widoczność, świetny dostęp do komunikacji miejskiej oraz wzmożony ruch pieszych, co czyni to miejsce idealnym na działalność komercyjną.

1 piętro - 257 m2

Lokal posiada bogatą historię gastronomiczną – wcześniej funkcjonowała tu restauracja, dzięki czemu przestrzeń jest w pełni przystosowana do tego typu działalności. Znajduje się tu kompletnie wyposażona kuchnia oraz zaplecze techniczne, które umożliwiają natychmiastowe uruchomienie restauracji, kawiarni lub bistro z cateringiem - oferta śniadaniowo-lunchowa z usługami cateringowymi serwowana na miejscu i z dowozem na wynos.

2 piętro - 270 m2

Funkcjonuje aktualnie jako powierzchnie biurowe siedziba firmy.

Jednak potencjał tego miejsca sięga znacznie dalej!

Przestrzeń można z powodzeniem zaadaptować na:

• Powierzchnie biurowo-administracyjne — idealne dla kancelarii prawnych, biur rachunkowych, agencji kreatywnych czy firm doradczych szukających reprezentacyjnej siedziby w centrum miasta.
• Usługi beauty & wellness — doskonała lokalizacja na salon fryzjerski, studio kosmetyczne, salon masażu lub centrum urody.
• Gabinet medyczny lub centrum zdrowia — przestrzeń pozwala na stworzenie komfortowych gabinetów lekarskich, stomatologicznych, fizjoterapii czy psychoterapii.
• Showroom lub studio projektowe — miejsce o wyjątkowym charakterze, które znakomicie sprawdzi się jako przestrzeń dla architektów, projektantów wnętrz, showroomu meblowego lub modowego.
• Siedziba każdej firmy z powierzchniami biurowymi

Atuty lokalu:

• Duża rzadko spotykana powierzchnia 527 m² funkcjonalna, otwarta przestrzeń do dowolnej aranżacji
• Zabytkowa, reprezentacyjna kamienica w ścisłym centrum
• W pełni wyposażone zaplecze kuchenne (opcja gastronomiczna)
• Doskonała ekspozycja i duże witryny okienne
• Bliskość kluczowych punktów miasta i duży ruch pieszych
• Możliwość szybkiej adaptacji pod różne potrzeby biznesowe

Alternatywne wykorzystanie przestrzeni – coworking / biura serwisowane

Dzięki otwartemu układowi oraz dużej powierzchni, lokal doskonale nadaje się do stworzenia elastycznej przestrzeni biurowej w modelu coworkingowym lub biur serwisowanych. To rozwiązanie idealne dla freelancerów, startupów, zespołów projektowych czy osób pracujących zdalnie, które poszukują komfortowej przestrzeni do pracy w centrum miasta, bez konieczności długoterminowych zobowiązań.

Możliwość organizacji przestrzeni w formie:

• Elastycznych stanowisk pracy — wynajem biurka na godziny, dni lub w modelu abonamentowym (np. stałe biurko na miesiąc).
• Prywatnych gabinetów — wydzielone pokoje dla kilkuosobowych zespołów, zapewniające większą prywatność.
• Salek spotkań i przestrzeni wspólnych — idealnych do organizacji spotkań biznesowych, warsztatów czy konsultacji.
• Stref relaksu i networkingowych — zachęcających do nawiązywania kontaktów i nieformalnych rozmów w przyjaznym otoczeniu.

Atutem takiej formuły jest niski próg wejścia dla najemców oraz możliwość efektywnego zagospodarowania przestrzeni przez operatora, przyciągając różnorodnych klientów w modelu abonamentowym lub na wynajem okazjonalny.

Ważne dla wszystkich dostępność miejsc parkingowych:

Do kamienicy przynależy prywatny parking zlokalizowany bezpośrednio na dziedzińcu budynku na kilka samochodów, co zapewnia wygodny dostęp dla najemców oraz ich klientów. To szczególnie cenne udogodnienie w ścisłym centrum miasta, gdzie miejsca postojowe są na wagę złota, ale jeżeli miejsc będzie dla Ciebie i twoich klientów za mało to nie martw się:

Dodatkowo, w najbliższej okolicy dostępne są trzy różne rozwiązania - dwa duże parkingi, które doskonale uzupełniają możliwości parkowania oraz abonament na wskazane ulice:

• Parking miejski przy ul. Rychlińskiego (stadion) — zaledwie 4–5 minut spacerem od kamienicy. Możliwość wykupienia stałego abonamentu dla pracowników koszt 100 zł za 3 miesięczny abonament.
• Parking Miejski przy ul. Paderewskiego/Legionów — oddalony o około 2 minuty pieszo, zapewniający szybki i wygodny dostęp dla pracowników oraz gości i klientów lokalu. Możliwość opłaty godzinowej oraz wykupienia miesięcznego abonamentu koszt 200 zł za 3 miesięczny abonament.
• Abonament parkingowy dla mieszkańca lub przedsiębiorcy na trzy wskazane dowolne ulice koszt 200 zł miesięcznie

Dzięki takiej infrastrukturze zarówno najemcy, jak i ich klienci, mogą korzystać z komfortowych rozwiązań parkingowych, co znacząco podnosi funkcjonalność lokalu — niezależnie od charakteru prowadzonej działalności

Jeżeli szukasz miejsca z niepowtarzalnym klimatem, które podkreśli prestiż Twojej działalności — ten lokal jest idealnym wyborem!

Czynsz  21 000 zł netto/miesięcznie

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji oraz umówienia się na prezentację nieruchomości.

NAJEMCA NIE PŁACI PROWIZJI wynagrodzenie biura pokrywa nasz klient wynajmujący.

Agent nieruchomości zainteresowany tą ofertą dla swojego klienta proszony jest o kontakt. Chętnie uzgodnimy warunki współpracy z RE/MAX przy sprzedaży.

Nota prawna: Informacje dotyczące opisu nieruchomości podane są przez właściciela, mają charakter wyłącznie informacyjny i mogą podlegać aktualizacji. Oferta dotycząca nieruchomości stanowi zaproszenie do rokowań zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych KC.


RE/MAX Invest
ul. Wyzwolenia 1
43-300 Bielsko-Biała
33 821 90 05
 
Informacja przekazywana przez agenta / właściciela biura uważana jest za dokładną i rzetelną, ale nie jest gwarantowana i powinna być niezależnie sprawdzona.




W przypadku tej oferty wynagrodzenie naszego biura pokrywa właściciel nieruchomości.
Opis oferty zawarty na stronie internetowej sporządzany jest na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela, może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.

Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)


Szczegóły oferty

  • Numer oferty w agencji: 240/3123/OOW
  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15658603
  • Data publikacji: 15 maja 2025 16:09 (2 dni temu)
  • Liczba pokoi: 1
  • Piętro: 1 / 2