• Nieruchomości komercyjne
Brak zdjęcie dla tego ogłoszenia

Lokal Komercyjny lokal biurowy

  • Pokoje1
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 8m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 710 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy2018

Opis szczegółowy

Do wynajęcia: biurko w coworkingu na warszawskim Mokotowie,
w budynku biurowym w okolicach ul. Sobieskiego ,
poleca Property Office (tel. XXXXX117, mail: )
-----------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
-----------------------------------------
Dostępność - od zaraz.

Miejsce do pracy - własne biurko z możliwością rezerwacji na godziny, dni lub miesiące;
wybór między planem otwartym a biurem współdzielonym.

Miesięczny koszt najmu: 710 PLN netto.

W ramach oplaty miesięcznej, Najemca otrzymuje:
-dostęp do globalnej sieci obejmującej tysiące lokalizacji na całym świecie;
-wsparcie ze strony wysoce wykwalifikowanego personelu recepcji i zespołu obsługi;
-bezpieczne łącze Wi-Fi i technologię klasy biznesowej;
-dostęp do drukarek i pomocy administracyjnej;
-usługi w zakresie sprzątania, media i ochronę;
własne biurko z możliwością rezerwacji na godziny, dni lub miesiące;
wybór między planem otwartym a biurem współdzielonym;
możliwość zajęcia własnego biurka zarezerwowanego tylko dla Ciebie;
możliwość nawiązywania kontaktów i uczestniczenia w regularnie organizowanych wydarzeniach dla społeczności;
możliwość dokonywania rezerwacji i zarządzania kontem za pośrednictwem naszej łatwej w obsłudze aplikacji.

Umowa:
Minimalny okres to umowa na czas nieokreślony z jednym miesiącem wypowiedzenia.

Parking:
W budynku znajduje się dwukondygnacyjny parking podziemny oferujący 111 miejsc parkingowych.
-Czynsz za miejsce parkingowe: 90 Euro/miejsce + VAT

Opis budynku:
Nowoczesny budynek biurowy oferujący atrakcyjne powierzchnie do wynajęcia.
W budynku są trzy windy, ale nie ma windy towarowej.

Udogodnienia dla mam:
Bezpośrednio z lobby -dostęp do pomieszczenia dla matek karmiących oraz do odpoczynku dla kobiet w ciąży.
Pomieszczenie wyposażone w niezbędne urządzenia i meble.

Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu co zapewni komfort użytkowania budynku zarówno najemcom jak i gościom.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku.

Polecam i zapraszam do oglądania:
;
tel. XXXXX117


Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Pokaż więcej

Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15648646
  • Data publikacji: 3 maja 2025 03:21 (13 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 1
  • Piętro: 1 / 5

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Mokotów ,
Property Office Sp. o.o.

Property Office Sp. ...

+48XXXXXX117
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Mokotów

szybkokomercyjne.pl / 15648646


710 PLN

89 zł/m2
Warszawa (Mokotów) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Główne cechy:

  • Powierzchnia 8m2
  • Pokoje 1
  • Rok budowy 2018

Opis - Lokal biurowy

Do wynajęcia: biurko w coworkingu na warszawskim Mokotowie,
w budynku biurowym w okolicach ul. Sobieskiego ,
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])
-----------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
-----------------------------------------
Dostępność - od zaraz.

Miejsce do pracy - własne biurko z możliwością rezerwacji na godziny, dni lub miesiące;
wybór między planem otwartym a biurem współdzielonym.

Miesięczny koszt najmu: 710 PLN netto.

W ramach oplaty miesięcznej, Najemca otrzymuje:
-dostęp do globalnej sieci obejmującej tysiące lokalizacji na całym świecie;
-wsparcie ze strony wysoce wykwalifikowanego personelu recepcji i zespołu obsługi;
-bezpieczne łącze Wi-Fi i technologię klasy biznesowej;
-dostęp do drukarek i pomocy administracyjnej;
-usługi w zakresie sprzątania, media i ochronę;
własne biurko z możliwością rezerwacji na godziny, dni lub miesiące;
wybór między planem otwartym a biurem współdzielonym;
możliwość zajęcia własnego biurka zarezerwowanego tylko dla Ciebie;
możliwość nawiązywania kontaktów i uczestniczenia w regularnie organizowanych wydarzeniach dla społeczności;
możliwość dokonywania rezerwacji i zarządzania kontem za pośrednictwem naszej łatwej w obsłudze aplikacji.

Umowa:
Minimalny okres to umowa na czas nieokreślony z jednym miesiącem wypowiedzenia.

Parking:
W budynku znajduje się dwukondygnacyjny parking podziemny oferujący 111 miejsc parkingowych.
-Czynsz za miejsce parkingowe: 90 Euro/miejsce + VAT

Opis budynku:
Nowoczesny budynek biurowy oferujący atrakcyjne powierzchnie do wynajęcia.
W budynku są trzy windy, ale nie ma windy towarowej.

Udogodnienia dla mam:
Bezpośrednio z lobby -dostęp do pomieszczenia dla matek karmiących oraz do odpoczynku dla kobiet w ciąży.
Pomieszczenie wyposażone w niezbędne urządzenia i meble.

Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu co zapewni komfort użytkowania budynku zarówno najemcom jak i gościom.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku.

Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected] ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości


Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15648646
  • Data publikacji: 3 maja 2025 03:21 (13 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 1
  • Piętro: 1 / 5