- Nieruchomości komercyjne
Lokal Komercyjny lokal biurowy
- Pokoje11
- Łazienki-
- Powierzchnia 238m2
- Rodzaj Lokal biurowy
- Cena 18 249 PLN
- MiastoWarszawa
- Rok budowy2010
Opis szczegółowy
Budynek:
Nowoczesny, kameralny budynek biurowy położony na Mokotowie, jest nowoczesnym budynkiem biurowo – usługowym oferującym swoim najemcom najwyższy standard, na który składają się m.in. następujące elementy:
- dwukondygnacyjny parking podziemny;
- szybkie połączenie z Międzynarodowym Portem Lotniczym Okęcie;
- doskonałe doświetlenie powierzchni światłem dziennym, dzięki optymalnym głębokościom traktu, przeszkolonej fasadzie oraz oknom od podłogi do sufitu;
- możliwość regulacji temperatury w pomieszczeniach;
- system centralnego sterowania budynkiem (BMS);
- miejsca postojowe dla rowerów;
- 2 szybkobieżne windy;
- wysoki standard wykończenia zarówno powierzchni wspólnych budynku, jak i powierzchni biurowej oraz handlowej
- zarządzanie Budynkiem (property management oraz facility management) oraz usługi dla najemców na najwyższym poziomie, uwzględniającym - politykę zrównoważonego zarządzania Budynkiem w sposób przyjazny dla jego użytkowników oraz środowiska;
- system bezpieczeństwa Budynku - telewizja przemysłowa zlokalizowana wokół budynku, na parkingu podziemnym oraz w częściach wspólnych wewnątrz budynku;
- system podwieszanych sufitów, w których rozprowadzone są systemy klimatyzacji i wentylacji (HVAC), oświetlenie oraz instalacje przeciwpożarowe, system podniesionych podłóg i możliwość swobodnej dystrybucji okablowania telefonicznego i strukturalnego
Parking dostępny jest 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
Koszty eksploatacyjne: Płatne w formie zaliczki 18PLN netto za każdy metr kwadratowy powierzchni brutto. Energia elektryczna:
Opłata za zużycie mediów dokonywana będzie na podstawie wskazań odrębnych liczników założonych dla powierzchni Najemcy.
Zabezpieczenie: Gwarancja bankowa albo kaucja gotówkowa w kwocie równej sumie czynszu oraz zaliczek na poczet kosztów eksploatacyjnych za okres trzech miesięcy powiększonych o należny podatek VAT.
Lokalizacja:
Lokalizacja na warszawskim Służewcu gwarantuje użytkownikom budynku dostęp do rozbudowanej infrastruktury, komunikacji miejskiej oraz głównych arterii, pozwalających na szybki dojazd samochodem do centrum miasta, a także do Lotniska Chopina.Building:
Sky Office Center will have six floors above ground and two underground dedicated to parking. On the ground floor of the building will be located the service area and the main lobby area. On the other floors there will be modern class A office space. The facility will be constructed in reinforced concrete structure with aluminum and glass facade. The building is located at Rzymowskiego Strret. It's a perfect location because this place has a very good connection by public transport from the Centre and the International Airport Okecie (5 km).
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 33,00 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 6,00 % Min. okres najmu (lat) : 3 Parking podziemny - miejsce : 95 EUR Dostępne w budynku : bankomat, kiosk,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Tak Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Nie
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Tak Alarm : Tak
Informacje o budynku Rok budowy : 2010 Powierzchnia całkowita : 4 609 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 4 071 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 800 m2 Kondygnacje naziemne : 6 Kondygnacje podziemne : 2 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : nie Współ. miejsc parkingowych : 85
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Cena ofertowa 3808 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:XXXXX-11) cena w PLN:18249
Pokaż więcej
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15561413
- Data publikacji: 8 stycznia 2025 02:54 (19 godzin temu)
- Liczba pokoi: 11
- Piętro: 1 / 1
Mapa
Mazowieckie, Warszawa, Mokotów ,
Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Mokotów
szybkokomercyjne.pl / 15561413
18 249 PLN
77 zł/m2
Główne cechy:
- Powierzchnia 238m2
- Pokoje 11
- Rok budowy 2010
Opis - Lokal biurowy
Budynek:
Nowoczesny, kameralny budynek biurowy położony na Mokotowie, jest nowoczesnym budynkiem biurowo – usługowym oferującym swoim najemcom najwyższy standard, na który składają się m.in. następujące elementy:
- dwukondygnacyjny parking podziemny;
- szybkie połączenie z Międzynarodowym Portem Lotniczym Okęcie;
- doskonałe doświetlenie powierzchni światłem dziennym, dzięki optymalnym głębokościom traktu, przeszkolonej fasadzie oraz oknom od podłogi do sufitu;
- możliwość regulacji temperatury w pomieszczeniach;
- system centralnego sterowania budynkiem (BMS);
- miejsca postojowe dla rowerów;
- 2 szybkobieżne windy;
- wysoki standard wykończenia zarówno powierzchni wspólnych budynku, jak i powierzchni biurowej oraz handlowej
- zarządzanie Budynkiem (property management oraz facility management) oraz usługi dla najemców na najwyższym poziomie, uwzględniającym - politykę zrównoważonego zarządzania Budynkiem w sposób przyjazny dla jego użytkowników oraz środowiska;
- system bezpieczeństwa Budynku - telewizja przemysłowa zlokalizowana wokół budynku, na parkingu podziemnym oraz w częściach wspólnych wewnątrz budynku;
- system podwieszanych sufitów, w których rozprowadzone są systemy klimatyzacji i wentylacji (HVAC), oświetlenie oraz instalacje przeciwpożarowe, system podniesionych podłóg i możliwość swobodnej dystrybucji okablowania telefonicznego i strukturalnego
Parking dostępny jest 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
Koszty eksploatacyjne: Płatne w formie zaliczki 18PLN netto za każdy metr kwadratowy powierzchni brutto. Energia elektryczna:
Opłata za zużycie mediów dokonywana będzie na podstawie wskazań odrębnych liczników założonych dla powierzchni Najemcy.
Zabezpieczenie: Gwarancja bankowa albo kaucja gotówkowa w kwocie równej sumie czynszu oraz zaliczek na poczet kosztów eksploatacyjnych za okres trzech miesięcy powiększonych o należny podatek VAT.
Lokalizacja:
Lokalizacja na warszawskim Służewcu gwarantuje użytkownikom budynku dostęp do rozbudowanej infrastruktury, komunikacji miejskiej oraz głównych arterii, pozwalających na szybki dojazd samochodem do centrum miasta, a także do Lotniska Chopina.Building:
Sky Office Center will have six floors above ground and two underground dedicated to parking. On the ground floor of the building will be located the service area and the main lobby area. On the other floors there will be modern class A office space. The facility will be constructed in reinforced concrete structure with aluminum and glass facade. The building is located at Rzymowskiego Strret. It's a perfect location because this place has a very good connection by public transport from the Centre and the International Airport Okecie (5 km).
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 33,00 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 6,00 % Min. okres najmu (lat) : 3 Parking podziemny - miejsce : 95 EUR Dostępne w budynku : bankomat, kiosk,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Tak Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Nie
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Tak Alarm : Tak
Informacje o budynku Rok budowy : 2010 Powierzchnia całkowita : 4 609 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 4 071 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 800 m2 Kondygnacje naziemne : 6 Kondygnacje podziemne : 2 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : nie Współ. miejsc parkingowych : 85
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Cena ofertowa 3808 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:2022-03-11) cena w PLN:18249
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15561413
- Data publikacji: 8 stycznia 2025 02:54 (19 godzin temu)
- Liczba pokoi: 11
- Piętro: 1 / 1