• Nieruchomości komercyjne

Lokal Komercyjny lokal biurowy

  • Pokoje1
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 44m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 12 080 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy2018

Opis szczegółowy

Oferujemy do wynajęcia umeblowane biuro dla 10-15 osób na warszawskim Mokotowie,
, poleca Property Office (tel.XXXXX117, mail: )
-----------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
-----------------------------------------
Dostępność - do potwierdzenia

Umeblowany pokój biurowy dla 10-15 osób znajdujący się w budynku biurowym na Mokotowie, w okolicach ul. Sobieskiego

Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych.
Powierzchnia około 45 m2.

Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści:
- Adres Biznesowy,
- Dedykowany numer telefonu,
- W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura,
- W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie,
- Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie),
- W pełni wyposażone toalety,
- Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy,
- Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ),
- Utrzymanie biura i cześci wspólnych,
- Naprawy,
- Codzienne sprzątanie,
- Ochrona,
- Ubezpieczenie budynku,
- nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem,
- zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe,
- 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych

Miesięczny koszt najmu to 12080 PLN netto.

Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.

Za całe biuro gotowe do pracy, co miesiąc otrzymują Państwo jedną czytelną fakturę: wszystkie media są wliczone w cenę (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda),

Umowa:
Minimalny okres najmu: 3 miesiące.
Dla umowy na okres minimum 6 miesięcy: 5 % rabatu,
Dla umowy na okres minimum 12 miesięcy: 10 % rabatu,
-kaucja: 2 miesiące
- nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba,
- usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura,
- jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba

Parking:
W budynku znajduje się dwukondygnacyjny parking podziemny oferujący 111 miejsc parkingowych.
-Czynsz za miejsce parkingowe: 90 Euro/miejsce + VAT

Opis budynku:
Nowoczesny budynek biurowy oferujący atrakcyjne powierzchnie do wynajęcia.
W budynku są trzy windy, ale nie ma windy towarowej.

Udogodnienia dla mam:
Bezpośrednio z lobby -dostęp do pomieszczenia dla matek karmiących oraz do odpoczynku dla kobiet w ciąży.
Pomieszczenie wyposażone w niezbędne urządzenia i meble.

Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu co zapewni komfort użytkowania budynku zarówno najemcom jak i gościom.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku.

Polecam i zapraszam do oglądania:
;
tel.XXXXX117


Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Pokaż więcej

Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15523748
  • Data publikacji: 23 grudnia 2024 23:21 (20 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 1
  • Piętro: 1 / 5

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Mokotów ,
Property Office Sp. o.o.

Property Office Sp. ...

+48XXXXXX117
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Mokotów

szybkokomercyjne.pl / 15523748

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

12 080 PLN

275 zł/m2
Warszawa (Mokotów) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Główne cechy:

  • Powierzchnia 44m2
  • Pokoje 1
  • Rok budowy 2018

Opis - Lokal biurowy

Oferujemy do wynajęcia umeblowane biuro dla 10-15 osób na warszawskim Mokotowie,
, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])
-----------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
-----------------------------------------
Dostępność - do potwierdzenia

Umeblowany pokój biurowy dla 10-15 osób znajdujący się w budynku biurowym na Mokotowie, w okolicach ul. Sobieskiego

Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych.
Powierzchnia około 45 m2.

Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści:
- Adres Biznesowy,
- Dedykowany numer telefonu,
- W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura,
- W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie,
- Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie),
- W pełni wyposażone toalety,
- Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy,
- Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ),
- Utrzymanie biura i cześci wspólnych,
- Naprawy,
- Codzienne sprzątanie,
- Ochrona,
- Ubezpieczenie budynku,
- nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem,
- zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe,
- 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych

Miesięczny koszt najmu to 12080 PLN netto.

Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.

Za całe biuro gotowe do pracy, co miesiąc otrzymują Państwo jedną czytelną fakturę: wszystkie media są wliczone w cenę (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda),

Umowa:
Minimalny okres najmu: 3 miesiące.
Dla umowy na okres minimum 6 miesięcy: 5 % rabatu,
Dla umowy na okres minimum 12 miesięcy: 10 % rabatu,
-kaucja: 2 miesiące
- nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba,
- usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura,
- jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba

Parking:
W budynku znajduje się dwukondygnacyjny parking podziemny oferujący 111 miejsc parkingowych.
-Czynsz za miejsce parkingowe: 90 Euro/miejsce + VAT

Opis budynku:
Nowoczesny budynek biurowy oferujący atrakcyjne powierzchnie do wynajęcia.
W budynku są trzy windy, ale nie ma windy towarowej.

Udogodnienia dla mam:
Bezpośrednio z lobby -dostęp do pomieszczenia dla matek karmiących oraz do odpoczynku dla kobiet w ciąży.
Pomieszczenie wyposażone w niezbędne urządzenia i meble.

Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu co zapewni komfort użytkowania budynku zarówno najemcom jak i gościom.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku.

Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected] ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości


Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15523748
  • Data publikacji: 23 grudnia 2024 23:21 (20 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 1
  • Piętro: 1 / 5