• Nieruchomości komercyjne

Lokal Komercyjny lokal biurowy

  • Pokoje1
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 149m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 4 000 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy2015

Opis szczegółowy

sala kreatywna mieszcząca 50-70 osób do wynajęcia w Centrum,
w nowoczesnej kamienicy biurowej w okolicach Krakowskiego Przedmieścia i Placu Zamkowego, poleca Property Office (tel. XXXXXXXX117, mail: )
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność: od zaraz

Multi-funkcyjne sala konferencyjna, która sprawdzi się idealnie jako miejsce szkoleń, prezentacji, seminariów, spotkań negocjacyjnych, czy posiedzeń zarządu.
Nowoczesną przestrzeń z huśtawkami i pufami, która pomieści 50-70 osób.
Sala jest w pełni klimatyzowana.

Jako standardowe wyposażenie sali (zawarte w cenie najmu) Wynajmujący oferuje:
-Ultraszybkie łącze internetowe,
-Sprzęt multimedialny,
-Tablica flipchart,
-Zasłony i żaluzje do wyciemnienia pomieszczenia

Przestrzeń eventowa z częścią barową.
Istnieje możliwość wynajmu stolików koktajlowych.
Możliwość wynajęcie barmana, do którego dyspozycji przekazujemy bar z zapleczem sanitarnym

Sala polecana ze względu na:
-prestiżowy adres obiektu,
-przytulna strefa powitalna
-profesjonalna recepcja,
-szybkie łącze internetowe,
-usługi cateringowe,
-dostęp do drukarki, skanera, faksu,
-możliwość umieszczenia logo firmy w hallu wejściowym.

Koszt najmu sali: 4000 PLN netto,
500 zł- (opcjonalnie) za udostępnienie baru

Klient otrzymuje spersonalizowaną ofertę najmu powierzchni konferencyjnej.

Catering (opcjonalnie):
-Przerwa kawowa (32 PLN/osobę): Kawa, herbata, woda bez limitu.
-Udostępnienie kieliszków do alkoholu- 20 zł od butelki.
-Woda i soki owocowe w butelkach 12 zł/netto/os 8 h,
-Kanapeczki bankietowe w wersji classic, wegetariańskiej, fromage (wycena indywidualna),

Wynajmujący oferuje pięć wielofunkcyjnych sal konferencyjnych, które pomieszczą od 8 do 14 osób każda.
Dzięki możliwości połączenia tych sal, stworzysz przestrzeń doskonałą dla grup liczących od 30 do 40 osób (w układzie teatralnym, z opcją rozszerzenia do 50 osób).
Nasza przestrzeń eventowa pomieści do 150 osób - idealne miejsce na duże eventy biznesowe, konferencje, konferencje hybrydowe, bankiety czy imprezy firmowe.

Opis budynku.
Budynek,stylizowany na modernistyczną kamienicę, składa się z dwóch kondygnacji podziemnych (parking) oraz czterech użytkowych kondygnacji naziemnych, w tym jednej umieszczonej na poziomie dachu. Parter budynku jest przeznaczony na lokale handlowo-usługowe.

Lokalizacja:
Wygodne dotarcie do budynku gwarantują blisko umiejscowione stacje metra Ratusz Arsenał (w odległości 1 km) oraz Nowy Świat (w odległości 1,1 km), liczne linie tramwajowe i autobusowe biegnące trasą W -Z oraz połączenia autobusowe od strony ulic Miodowej i Krakowskie Przedmieście.

Podana w ofercie wielkość pomieszczenia jest wartością orientacyjną.

Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%

Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku.

Polecam i zapraszam do oglądania:
;
tel. XXXXXXXX117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Pokaż więcej

Szczegóły oferty

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście ,
Property Office Sp. o.o.

Property Office Sp. ...

+48XXXXXX117
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Śródmieście

szybkokomercyjne.pl / 15366445

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

4 000 PLN

27 zł/m2
Warszawa (Śródmieście) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Główne cechy:

  • Powierzchnia 149m2
  • Pokoje 1
  • Rok budowy 2015

Opis - Lokal biurowy

sala kreatywna mieszcząca 50-70 osób do wynajęcia w Centrum,
w nowoczesnej kamienicy biurowej w okolicach Krakowskiego Przedmieścia i Placu Zamkowego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność: od zaraz

Multi-funkcyjne sala konferencyjna, która sprawdzi się idealnie jako miejsce szkoleń, prezentacji, seminariów, spotkań negocjacyjnych, czy posiedzeń zarządu.
Nowoczesną przestrzeń z huśtawkami i pufami, która pomieści 50-70 osób.
Sala jest w pełni klimatyzowana.

Jako standardowe wyposażenie sali (zawarte w cenie najmu) Wynajmujący oferuje:
-Ultraszybkie łącze internetowe,
-Sprzęt multimedialny,
-Tablica flipchart,
-Zasłony i żaluzje do wyciemnienia pomieszczenia

Przestrzeń eventowa z częścią barową.
Istnieje możliwość wynajmu stolików koktajlowych.
Możliwość wynajęcie barmana, do którego dyspozycji przekazujemy bar z zapleczem sanitarnym

Sala polecana ze względu na:
-prestiżowy adres obiektu,
-przytulna strefa powitalna
-profesjonalna recepcja,
-szybkie łącze internetowe,
-usługi cateringowe,
-dostęp do drukarki, skanera, faksu,
-możliwość umieszczenia logo firmy w hallu wejściowym.

Koszt najmu sali: 4000 PLN netto,
500 zł- (opcjonalnie) za udostępnienie baru

Klient otrzymuje spersonalizowaną ofertę najmu powierzchni konferencyjnej.

Catering (opcjonalnie):
-Przerwa kawowa (32 PLN/osobę): Kawa, herbata, woda bez limitu.
-Udostępnienie kieliszków do alkoholu- 20 zł od butelki.
-Woda i soki owocowe w butelkach 12 zł/netto/os 8 h,
-Kanapeczki bankietowe w wersji classic, wegetariańskiej, fromage (wycena indywidualna),

Wynajmujący oferuje pięć wielofunkcyjnych sal konferencyjnych, które pomieszczą od 8 do 14 osób każda.
Dzięki możliwości połączenia tych sal, stworzysz przestrzeń doskonałą dla grup liczących od 30 do 40 osób (w układzie teatralnym, z opcją rozszerzenia do 50 osób).
Nasza przestrzeń eventowa pomieści do 150 osób - idealne miejsce na duże eventy biznesowe, konferencje, konferencje hybrydowe, bankiety czy imprezy firmowe.

Opis budynku.
Budynek,stylizowany na modernistyczną kamienicę, składa się z dwóch kondygnacji podziemnych (parking) oraz czterech użytkowych kondygnacji naziemnych, w tym jednej umieszczonej na poziomie dachu. Parter budynku jest przeznaczony na lokale handlowo-usługowe.

Lokalizacja:
Wygodne dotarcie do budynku gwarantują blisko umiejscowione stacje metra Ratusz Arsenał (w odległości 1 km) oraz Nowy Świat (w odległości 1,1 km), liczne linie tramwajowe i autobusowe biegnące trasą W -Z oraz połączenia autobusowe od strony ulic Miodowej i Krakowskie Przedmieście.

Podana w ofercie wielkość pomieszczenia jest wartością orientacyjną.

Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%

Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku.

Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected] ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości


Szczegóły oferty