• Nieruchomości komercyjne

Lokal Komercyjny lokal biurowy

  • Pokoje2
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 56m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 18 900 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy2014

Opis szczegółowy

elastyczny moduł biurowy premium przeznaczony dla 14 osób na 3 piętrze , w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Postępu, poleca Property Office (tel. XXXXXXXX117, mail: )
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność od zaraz.

Moduł biurowy, który można połączyć z innym modułem, tworząc większy układ.
Duży pokój biurowy + gabinet + salka konferencyjna.
Powierzchnia została przystosowana tak, aby zapewnić najemcom wygodę i wysoki komfort pracy.

Biuro oraz części wspólne, są wykończone w wysokim standardzie.
Powierzchnia jest gotowa do wprowadzenia się.

Kuchnia wraz z jadalnią, znajdują się w obrębie powierzchni wspólnych i są dzielone z innymi Najemcami.

Najemcy mają też do dyspozycji strefę odpoczynku.

Budki telefoniczne pozwalają pracownikom na prywatne rozmowy telefoniczne, zapewniając im koncentrację i prywatność w czasie rozmów.

Uchylne okna.

Możliwość wprowadzania zwierząt.

Lokal biurowy jest zaaranżowany na 14 stanowisk pracy.

Miesieczny koszt najmu to 18.900 PLN netto

Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.

Sala konferencyjna:
W budynku znajdują się 4 w pełni wyposażone sale konferencyjne dzielone systemem ścian mobilnych, które w zależności od potrzeb można przygotować w różnych ustawieniach. Każda z sal konferencyjnych, zależnie od potrzeb, może być dowolnie zaaranżowana jako sala szkoleniowa, sala seminaryjna czy warsztatowa.
Największa sala może pomieścić do 100 osób w ustawieniu teatralnym i koktajlowym, najmniejsze do 12 osób w ustawieniu prostokątnym.
Wszystkie 4 sale posiadają dostęp do światła dziennego.

Internet:
-opcjonalnie,
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.

Parking:
Miejsca postojowe w garażu podziemnym.
-80 EUR/stanowisko/miesiąc,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/60 m2,
Do dyspozycji Najemców oddanych zostało 13 naziemnych i 151 podziemnych miejsc parkingowych.
Infrastruktura rowerowa

Umowa:
-możliwość podpisania umowy na 2-3 lata,
-kaucja 3 miesiące,

Opis budynku:
Nowoczesny i kameralny biurowiec klasy A.
Budynek oferuje ok. 8 000 m2 powierzchni biurowej do wynajmu.
Obiekt liczy 8 naziemnych i 3 podziemne kondygnacje.
Powierzchnia typowego piętra to 1292 m2.
Możliwość wprowadzania zwierząt.

Zalety lokalizacji:
Dzięki bliskiej odległości od stacji metra Wierzbno oraz licznych linii autobusowych i tramwajowych, lokalizacja zapewnia wyjątkowo dogodne połączenia komunikacyjne zarówno z centrum miasta, jak i z lotniskiem (ok. 10 minut drogi samochodem).

Wielkość lokalu biurowego podana w ofercie, jest wartością orientacyjną: oprócz powierzchni samego biura zawiera udziały w powierzchniach wspólnych.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.

Polecam i zapraszam do oglądania:
;
tel. XXXXXXXX117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Pokaż więcej

Szczegóły oferty

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Mokotów ,
Property Office Sp. o.o.

Property Office Sp. ...

+48XXXXXX117
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Mokotów

szybkokomercyjne.pl / 15364330

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

18 900 PLN

338 zł/m2
Warszawa (Mokotów) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Główne cechy:

  • Powierzchnia 56m2
  • Pokoje 2
  • Rok budowy 2014

Opis - Lokal biurowy

elastyczny moduł biurowy premium przeznaczony dla 14 osób na 3 piętrze , w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Postępu, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność od zaraz.

Moduł biurowy, który można połączyć z innym modułem, tworząc większy układ.
Duży pokój biurowy + gabinet + salka konferencyjna.
Powierzchnia została przystosowana tak, aby zapewnić najemcom wygodę i wysoki komfort pracy.

Biuro oraz części wspólne, są wykończone w wysokim standardzie.
Powierzchnia jest gotowa do wprowadzenia się.

Kuchnia wraz z jadalnią, znajdują się w obrębie powierzchni wspólnych i są dzielone z innymi Najemcami.

Najemcy mają też do dyspozycji strefę odpoczynku.

Budki telefoniczne pozwalają pracownikom na prywatne rozmowy telefoniczne, zapewniając im koncentrację i prywatność w czasie rozmów.

Uchylne okna.

Możliwość wprowadzania zwierząt.

Lokal biurowy jest zaaranżowany na 14 stanowisk pracy.

Miesieczny koszt najmu to 18.900 PLN netto

Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.

Sala konferencyjna:
W budynku znajdują się 4 w pełni wyposażone sale konferencyjne dzielone systemem ścian mobilnych, które w zależności od potrzeb można przygotować w różnych ustawieniach. Każda z sal konferencyjnych, zależnie od potrzeb, może być dowolnie zaaranżowana jako sala szkoleniowa, sala seminaryjna czy warsztatowa.
Największa sala może pomieścić do 100 osób w ustawieniu teatralnym i koktajlowym, najmniejsze do 12 osób w ustawieniu prostokątnym.
Wszystkie 4 sale posiadają dostęp do światła dziennego.

Internet:
-opcjonalnie,
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.

Parking:
Miejsca postojowe w garażu podziemnym.
-80 EUR/stanowisko/miesiąc,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/60 m2,
Do dyspozycji Najemców oddanych zostało 13 naziemnych i 151 podziemnych miejsc parkingowych.
Infrastruktura rowerowa

Umowa:
-możliwość podpisania umowy na 2-3 lata,
-kaucja 3 miesiące,

Opis budynku:
Nowoczesny i kameralny biurowiec klasy A.
Budynek oferuje ok. 8 000 m2 powierzchni biurowej do wynajmu.
Obiekt liczy 8 naziemnych i 3 podziemne kondygnacje.
Powierzchnia typowego piętra to 1292 m2.
Możliwość wprowadzania zwierząt.

Zalety lokalizacji:
Dzięki bliskiej odległości od stacji metra Wierzbno oraz licznych linii autobusowych i tramwajowych, lokalizacja zapewnia wyjątkowo dogodne połączenia komunikacyjne zarówno z centrum miasta, jak i z lotniskiem (ok. 10 minut drogi samochodem).

Wielkość lokalu biurowego podana w ofercie, jest wartością orientacyjną: oprócz powierzchni samego biura zawiera udziały w powierzchniach wspólnych.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.

Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected] ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości


Szczegóły oferty