• Nieruchomości komercyjne

Elastyczne biuro w nowoczesnym budynku, centrum

  • Pokoje11
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 50m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 2 500 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy-

Opis szczegółowy

Ogłoszenie dotyczy oferty przestrzeni coworkingowej, w której proponowane są elastyczne rozwiązania uwzględniające różnorodne czynniki, takie jak liczba pracowników czy okres najmu.

Zachęcamy firmy poszukujące prostych warunków wynajmu biura oraz możliwości podpisania umów krótkoterminowych.

Korzyści z korzystania z przestrzeni coworkingowej dla firm:



Dostęp do wielu kompleksowo wyposażonych sal konferencyjnych.
Indywidualne, urządzone biura klasy premium z kontrolą dostępu lub stanowiska w otwartych przestrzeniach pracy, dostosowane do potrzeb.
Możliwość pracy na zasadzie rotacji.
Prywatne strefy pracy (pomieszczenia do rozmów telefonicznych, niewielkie sale spotkań).
Profesjonalna obsługa recepcyjna wraz z elegancką poczekalnią.
Lokalizacja w budynku klasy A+ w centralnej części miasta.
Elastyczny okres najmu. Umowy nawet na 6 miesięcy.
Codzienny serwis sprzątający dbający o czystość zarówno w częściach wspólnych, jak i w prywatnych modułach.
Kompletnie wyposażone, reprezentacyjne i wysokiej jakości przestrzenie wspólne.
W cenę najmu wliczone są wszystkie opłaty.
Pomoc w doborze odpowiedniej przestrzeni zgodnej z potrzebami firmy.
Strefy relaksu.
Dogodna lokalizacja w pobliżu stacji metra, przystanków autobusowych i tramwajowych.
Dostępność przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.


Standardowe warunki najmu:



Możliwość wynajęcia pojedynczego stanowiska pracy już od 1500 PLN/miesięcznie.
Okres najmu od 6 do 12 miesięcy (możliwa także opcja umowy na czas nieokreślony).
Możliwość zarejestrowania firmy pod prestiżowym adresem.
Pakiet godzin do wykorzystania na sale konferencyjne.
Dodatkowe usługi, takie jak internet czy obsługa recepcji, zawarte w cenie.
Opłaty eksploatacyjne wliczone w cenę.
W przypadku nietypowych potrzeb, jak dodatkowe łącze internetowe czy niestandardowy wystrój przestrzeni, istnieje możliwość negocjacji warunków.


Serdecznie zapraszamy do kontaktu. Pokaż więcej

Szczegóły oferty

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście ,
Sandra Lemieszek

Sandra Lemieszek

+48XXXXXX870
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Śródmieście

szybkokomercyjne.pl / 15360142

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

2 500 PLN

50 zł/m2
Warszawa (Śródmieście) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Sandra Lemieszek

+48531413870

Główne cechy:

  • Powierzchnia 50m2
  • Pokoje 11

Opis - Elastyczne biuro w nowoczesnym budynku, centrum

Ogłoszenie dotyczy oferty przestrzeni coworkingowej, w której proponowane są elastyczne rozwiązania uwzględniające różnorodne czynniki, takie jak liczba pracowników czy okres najmu.

Zachęcamy firmy poszukujące prostych warunków wynajmu biura oraz możliwości podpisania umów krótkoterminowych.

Korzyści z korzystania z przestrzeni coworkingowej dla firm:



Dostęp do wielu kompleksowo wyposażonych sal konferencyjnych.
Indywidualne, urządzone biura klasy premium z kontrolą dostępu lub stanowiska w otwartych przestrzeniach pracy, dostosowane do potrzeb.
Możliwość pracy na zasadzie rotacji.
Prywatne strefy pracy (pomieszczenia do rozmów telefonicznych, niewielkie sale spotkań).
Profesjonalna obsługa recepcyjna wraz z elegancką poczekalnią.
Lokalizacja w budynku klasy A+ w centralnej części miasta.
Elastyczny okres najmu. Umowy nawet na 6 miesięcy.
Codzienny serwis sprzątający dbający o czystość zarówno w częściach wspólnych, jak i w prywatnych modułach.
Kompletnie wyposażone, reprezentacyjne i wysokiej jakości przestrzenie wspólne.
W cenę najmu wliczone są wszystkie opłaty.
Pomoc w doborze odpowiedniej przestrzeni zgodnej z potrzebami firmy.
Strefy relaksu.
Dogodna lokalizacja w pobliżu stacji metra, przystanków autobusowych i tramwajowych.
Dostępność przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.


Standardowe warunki najmu:



Możliwość wynajęcia pojedynczego stanowiska pracy już od 1500 PLN/miesięcznie.
Okres najmu od 6 do 12 miesięcy (możliwa także opcja umowy na czas nieokreślony).
Możliwość zarejestrowania firmy pod prestiżowym adresem.
Pakiet godzin do wykorzystania na sale konferencyjne.
Dodatkowe usługi, takie jak internet czy obsługa recepcji, zawarte w cenie.
Opłaty eksploatacyjne wliczone w cenę.
W przypadku nietypowych potrzeb, jak dodatkowe łącze internetowe czy niestandardowy wystrój przestrzeni, istnieje możliwość negocjacji warunków.


Serdecznie zapraszamy do kontaktu.


Szczegóły oferty