• Nieruchomości komercyjne

Niebanalne biuro serwisowane dla 6 osób, OD ZARAZ

  • Pokoje11
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 60m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 10 000 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy-

Opis szczegółowy


ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz bazowy - od 1800 PLN/os. miesięcznie
Łącznie ok.: 6 os. x 1800 PLN/os. miesięcznie = 10800 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 2-miesięcznego czynszu

Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.

Biuro serwisowane do pracy dla 6 osób
Dostępne od ZARAZ

O BIURZE
to inspirujące środowisko pracy zaprojektowane z myślą o kreatywności, komforcie i integracji. Wnętrza wyróżniają się niebanalnym designem łączącym industrialne akcenty z elementami natury, jak drewniane wykończenia, bujna zieleń oraz niestandardowe meble - od gondoli narciarskiej po domki na drzewie. Przestrzenie są zróżnicowane - znajdziemy tu zarówno wygodne strefy relaksu z huśtawkami i miękkimi sofami, jak i miejsca do pracy w skupieniu, spotkań zespołowych czy nieformalnych rozmów. Wnętrze pełne jest detali sprzyjających twórczemu myśleniu: napisy motywacyjne, nowoczesne oświetlenie, designerskie fotele oraz przestrzenie do medytacji i wypoczynku. Całość tworzy przyjazną atmosferę dla osób poszukujących nowoczesnego podejścia do pracy - z dala od sztywnych biurowych standardów.

UDOGODNIENIA
Dostęp do sal konferencyjnych kompleksowo wyposażonych
Indywidualne i umeblowane biuro klasy premium z prywatną kontrolą dostępu;
Budki telefoniczne i niewielkie sale spotkań zapewniające spokój i dyskrecję;
W pełni wyposażone przestrzenie wspólne, reprezentatywne i wysokiej jakości;
Profesjonalna obsługa recepcyjna wraz z reprezentacyjną poczekalnią;
Codzienny serwis sprzątający;
Możliwość wprowadzenia się już w dniu podpisania umowy;
Strefy wypoczynku i miejsca do relaksu;
Dostęp 24h na dobę, 7 dni w tygodniu;

Standardowe warunki najmu:
Okres najmu 12 miesięcy (możliwość najmu na czas nieokreślony).
Wszystkie opłaty w cenie: Media, internet, serwis sprzątający, xero, obsługa recepcji i inne.
Pakiet godzin na sale konferencyjne bez dodatkowych kosztów.
Możliwość uzgodnienia warunków dla niestandardowych potrzeb.

Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji! Pokaż więcej

Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15646667
  • Data publikacji: 29 kwietnia 2025 16:06 (5 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 5 / 7

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Ochota ,
Tomasz Pawlak

Tomasz Pawlak

+48XXXXXX726
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Ochota

szybkokomercyjne.pl / 15646667

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

10 000 PLN

167 zł/m2
Warszawa (Ochota) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Tomasz Pawlak

+48536333726

Główne cechy:

  • Powierzchnia 60m2
  • Pokoje 11

Opis - Niebanalne biuro serwisowane dla 6 osób, OD ZARAZ


ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz bazowy - od 1800 PLN/os. miesięcznie
Łącznie ok.: 6 os. x 1800 PLN/os. miesięcznie = 10800 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 2-miesięcznego czynszu

Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.

Biuro serwisowane do pracy dla 6 osób
Dostępne od ZARAZ

O BIURZE
to inspirujące środowisko pracy zaprojektowane z myślą o kreatywności, komforcie i integracji. Wnętrza wyróżniają się niebanalnym designem łączącym industrialne akcenty z elementami natury, jak drewniane wykończenia, bujna zieleń oraz niestandardowe meble - od gondoli narciarskiej po domki na drzewie. Przestrzenie są zróżnicowane - znajdziemy tu zarówno wygodne strefy relaksu z huśtawkami i miękkimi sofami, jak i miejsca do pracy w skupieniu, spotkań zespołowych czy nieformalnych rozmów. Wnętrze pełne jest detali sprzyjających twórczemu myśleniu: napisy motywacyjne, nowoczesne oświetlenie, designerskie fotele oraz przestrzenie do medytacji i wypoczynku. Całość tworzy przyjazną atmosferę dla osób poszukujących nowoczesnego podejścia do pracy - z dala od sztywnych biurowych standardów.

UDOGODNIENIA
Dostęp do sal konferencyjnych kompleksowo wyposażonych
Indywidualne i umeblowane biuro klasy premium z prywatną kontrolą dostępu;
Budki telefoniczne i niewielkie sale spotkań zapewniające spokój i dyskrecję;
W pełni wyposażone przestrzenie wspólne, reprezentatywne i wysokiej jakości;
Profesjonalna obsługa recepcyjna wraz z reprezentacyjną poczekalnią;
Codzienny serwis sprzątający;
Możliwość wprowadzenia się już w dniu podpisania umowy;
Strefy wypoczynku i miejsca do relaksu;
Dostęp 24h na dobę, 7 dni w tygodniu;

Standardowe warunki najmu:
Okres najmu 12 miesięcy (możliwość najmu na czas nieokreślony).
Wszystkie opłaty w cenie: Media, internet, serwis sprzątający, xero, obsługa recepcji i inne.
Pakiet godzin na sale konferencyjne bez dodatkowych kosztów.
Możliwość uzgodnienia warunków dla niestandardowych potrzeb.

Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji!


Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15646667
  • Data publikacji: 29 kwietnia 2025 16:06 (5 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 5 / 7